Konference

Na vlně růstu

15. května 2024, PVA EXPO PRAHA, 11:00 - 1:00

Koupit vstupenku

Co vás čeká

9 UNIKÁTNÍCH PŘEDNÁŠEK

Obsah, který jste neslyšeli ještě nikde jinde. Zjistili jsme, co dnes e-shopy trápí, a zpracovali unikátní témata, která vám pomohou předběhnout konkurenci.

CHUTNÝ
CATERING

Brunch, dezerty, hot-dogy, bohatá večeře a skvělá káva od Laura coffee. O jídlo se postaráme, vy se v klidu soustřeďte na networking a témata, co hýbou světem e-shopů.

Nezapomenutelná afterparty

Párty, jaká tu ještě nebyla. Těšte se na networking ve velkém stylu s neomezenou konzumací lokálního piva, vína a prosecca. Tentokrát v Terminálu Karlín!


NA VLNĚ RŮSTU

Doveďte e-shop k úspěchu
i v nepředvídatelné době

Pro mnoho e-shopů se rok 2023 nesl ve znamení poklesu tržeb. Jak je tedy možné, že některé e-shopy vyrostly o desítky, stovky nebo tisíce procent? Co dělají jinak a jak se jim i v dnešní nepředvídatelné době daří mít více zákazníků, více vydělávat a budovat silnou značku? Jak vůbec podnikat na trhu s více než 50 000 e-shopy, kde vám z jedné strany konkurují giganti a z druhé mikro e-shopy s minimálními náklady?

Tentokrát na pódiu představíme firmy, které se nebojí dělat změny a umí se rychle adaptovat. Ukážou vám, jaké kroky podnikly, aby navýšily svůj obrat i zisk.

Přijďte 15. května na konferenci RESHOPER a poradíme vám, jaké trendy (ne)sledovat a co byste měli udělat, abyste v roce 2024 patřili mezi vítěze. Mezi e-shopy, které se vezou na vlně růstu.

Program

11:00 - 11:30 Brunch

11:30 - 11:45 Úvodní slovo

11:45 - 12:00

VÝSLEDKY UNIKÁTNÍHO PRŮZKUMU MEZI ČESKÝMI E-SHOPY: WHO IS THE KING NOW?

Přinášíme odpovědi z rozsáhlého výzkumu, který realizoval Shoptet v lednu 2024. V něm odpovídalo přes 1500 českých a slovenských e-shopů na to, jaké výzvy na ně v roce 2023 čekaly. Představíme, co dělaly jinak internetové obchody, které rostly navzdory oslabené ekonomice. Co majitelé takových e-shopů považují za zdroj úspěchu? Co jim pomáhalo v roce 2023 překonávat případnou slabší poptávku zákazníků a jaké strategie volili?

konference-mrena

Ivo Mrena
CMO Shoptet

konference-vavruskova

Zlata Vavrušková
CCO Shoptet

12:00 - 12:30

Zabij produkt, oživ zákazníka?

Jan Uriga - Strategy & Innovation Activator The Global Exec.

Mnozí jste po letech v businessu poznali, že nabízet jen špičkový produkt k růstu nestačí. Kvalita výrobků už totiž dávno není hlavním důvodem, proč budou spotřebitelé s určitou značkou obchodovat. Chtějí s ní především interagovat, ať vědomě, či nevědomě. Dnes je stejně tak důležité poskytnout zákazníkům vašeho e-shopu hodnotný celkový zážitek. Přijďte si pro cenné know-how těch, kteří ovládají svaté trio kroků zákaznické cesty - a to momenty před, během a po nákupu.

12:30 - 13:00

GUIDED SELLING: POMOZTE ZÁKAZNÍKOVI VYBRAT

Veronika Zahradníková - Head of Marketing Outfindo

Téma zvyšování konverzí je denním chlebem každého e-shopu. Cesta vede přes nastavení kampaní, měření, chatboty, přidávání všemožných filtrů a chytrého vyhledávání. My si tuhle cestu okořeníme něčím, čemu se říká „Guided Selling“. Podíváme se, jak vylepšit obrat produktové kategorie v průměru o 25 % tím, že zákazníkovi pomůžete pochopit, co ve skutečnosti hledá, a zároveň posílíte svoji pozici odborníka na daný segment. Což je přesně to, čím David může porazit Goliáše.

13:00 - 13:30

JAK SE PRODRAT MEZI ZÁSADNÍ HRÁČE NA TRHU

Barbora Votavová - Brand manager Knihobot

Jak se z prodeje knih z druhé ruky stal úspěšný byznys, který směle expanduje do Německa a Rakouska? Není to jen o tom, že re-commerce je trendy. Něco musíte dělat jinak, když se za dva roky dostanete ze 70 na 300 milionů a jste druhá nejhledanější knižní značka na trhu. Brand manažerka Knihobot.cz Bára prozradí, jak v tomhle odvětví dokázali uvést značku k životu a posouvat ji spolu s velikostí byznysu. Co si z tohohle příběhu může odnést třeba i malý a střední e-shop, když chce růst a prodrat se mezi leadery trhu? Ukážeme si, že každý má šanci najít si cestu k úspěchu.

13:30 - 14:30 Dlouhý Coffee break

14:30 - 15:00

UMĚNÍ KOMUNIKOVAT SE ZÁKAZNÍKY I MÉDII

Michala Gregorová - Head of communications Miton

Co myslíte, má každý e-shop možnost stát se miláčkem médií? Pomáhá PR podnikání, nebo jde jen o drahou aktivitu pro velké značky? To, jak hledat svou unikátnost, kterou doopravdy ocení zákazníci i média, prozradí na základě svých vlastních zkušeností Míša z Mitonu. S komunikací pomáhala značkám jako Rohlík, Mall, Glami, Querko, Knihobot a spoustě dalších, takže praktické ukázky nebudou chybět.

15:00 - 15:30

INFLUENCEŘI: DRAZÍ REKLAMNÍ PANÁCI NEBO TVŮRCI, SE KTERÝMI BUDETE RŮST?

Michal Presse - exCMO Skinners & founder Niftyminds.cz

„Dělejte influencer marketing!“ - to slyšíte na konferencích. Ale už vám nikdo neřekne, jestli je to cesta právě pro vás, jak si máte stanovit cíle a očekávání, ani kdy a proč začít spolupráci s influencery globálně. Podíváme se, jakou cestu ušli v desítkách zemí ve Skinners. Proč influencer nemá být jen novodobý Horst Fuchs s reklamními kódy, ale parťák ve tvorbě obsahu a tak trochu i ambasador, se kterým porostete? Naučíte se i to, jak obsah vytvořený influencery dlouhodobě používat v komunikaci.

15:30 - 16:00

Z NULY NA 70 MILIONŮ ZA ROK: KUCHAŘKA ÚSPĚŠNÉ EXPANZE

Martin Anderko - Head of performance GymBeam

K úspěšné expanzi nestačí přeložit produkty, stránky a zapnout performance kampaně. Martin vám na příkladě aktuální zkušenosti s expanzí GymBeam do Itálie ukáže, jak vše naplánovat tak, aby byla expanze úspěšná a nebyly to jen vyhozené peníze. Jakou zvolit strategii? Jak nastavit týmové zodpovědnosti? S jakými kampaněmi začít a jak je vyhodnocovat? Aby to nebyl jeden velký průšvih, musíte si správně stanovit i cíle a rozpočet.

16:00 - 16:30 Coffee break

16:30 - 17:00

NOVÉ PŘÍLEŽITOSTI V ANALYTICE: JAK VYDĚLÁVAT VÍCE, ALE UTRÁCET STEJNĚ

Václav Jelen - Lead Analyst & Co-Founder at MeasureDesign

Přechod na GA4 přináší nové možnosti, jak pracovat s daty. S Vaškem si projdeme konkrétní reporty týkající se chování zákazníků, retence nebo legálního měření veškeré návštěvnosti bez ohledu na cookie lištu. To vám pomůže lépe porozumět vašemu byznysu a smysluplněji plánovat další strategické kroky. Highlitem přednášky bude Vaškovo know-how, jak pomocí GA4 a Google Cloud technologií výrazně zlepšit výkon digitálních kampaní, a to při stejných investicích do reklamy.

17:00 - 17:30

PLÁNOVÁNÍ MARKETINGU Z POHLEDU RŮSTU

Adam Šilhan - Commercial Director Igloonet

Jsou PNO, ROAS nebo budget to, s čím vstáváte a usínáte? Vykašlete se na to a začněte vyhodnocovat a plánovat marketing tak, aby vám pomáhal v růstu a nebyl jen o přetahování se s konkurencí o cenu prokliku. Na praktických příkladech si ukážeme, jak začít pracovat s hodnotou zákazníka, s inkrementalitou v kampaních, ale uvidíte i vyhodnocování na úrovni produktů. Zjistíte tak, co jsou produkty, u kterých se vyplatí jít do marketingu agresivně, protože vám následně přivedou další prodeje.

17:30 - 18:00

BACK TO BASICS

Marie Havlíčková - SVP of Strategy Groupon

Přemýšlíte někdy nad tím, co je srdce vaší firmy? Kde je její opravdová hodnota? Jak důležitá je znalost klíčových aspektů vašeho byznysu a toho, proč zákazníci nakupují zrovna u vás, vám vysvětlí Marie na příkladu transformace Grouponu, který dlouhodobě čelil stagnaci. Co jim pomohlo vrátit se ke kořenům a jakou strategii zvolili? Jak hledali USP a jak určovali další směřování firmy? Marie vás pomocí strategie „Back to basics” provede procesem tvorby dlouhodobé vize, ale hlavně tím, jak vizi proměnit v akční kroky.

18:00 - 18:30 VEČEŘE

18:30 - 19:00

Přesun na  afterparty

Dopravu je nutné si zajistit po vlastní ose.
Uvidíme se na party!

Konferencí vás provede moderátorka

Kateřina Boušková

Kateřina Boušková si od divadelních prken prošla dlouhou cestu přes moderaci komorních setkání, vedení diskuzí, prací v rádiu až po moderování velkých konferencí a událostí celosvětových rozměrů. Moderuje pro společnosti Google, Air Bank, Oriflame, Dove nebo TedX talk. V tomto roce spouští svůj pořad na Reflex.cz a vlastní podcast Principy těla. Navštívit ji můžete také na jógových lekcích, které vede, nebo s ní posedět u ginu s tonicem.

NEZAPOMENUTELNÁ AFTERPARTY

19:00-1:00, Terminál Karlín

Vyslyšeli jsme vaše přání a vytvořili úplně nový koncept naší konferenční afterparty. Tentokrát se po večeři přesuneme do legendárního Terminálu, venue v centru Karlína pod pivovarem Dva kohouti! Čeká vás neomezená konzumace lokálního piva, ale i víno a prosecco. Taky čerstvé langoše, řemeslné hranolky a tapas po celý večer. Chcete networkovat? Budeme mít připraveny prostory pro klidnější rozhovory. Chcete párty? Těšte se na DJ a UV show!

Vstupenka obsahuje:


vstup na konferenci

9 informacemi nabitých přednášek pro ty, kteří chtějí nad rozvojem svého e‑shopu přemýšlet dlouhodobě a strategicky


chutný catering

brunch, coffee breaks i večere, teplá či studená kuchyně pro běžné strávníky i dietáře a dokonalá káva od Laura Coffee


místo pro práci a schůzky

wifi a připojení k elektřině


afterparty a networking v Terminálu Karlín

neomezené pivo, víno, prosecco, vynikající homemade langoše, řemeslné hranolky a tapas


V ceně vstupenky je také vstup na veletrh a do Reshoper poradenské zóny.

4.890 Kč*

5.917 Kč s DPH

Koupit vstupenku

*Počet účastníků konference je omezen na 400 osob.

© 2024 Reshoper s.r.o. | Obchodní podmínky | Cookies