Nestačí být agenturou, která prostě jen pustí PPC kampaně

zpět na výpis článků

23.4.2024,

Ať už chcete nakopnout marketing svého e-shopu, zlepšit výkonnost svých kampaní, probrat vhodnou strategii, nebo poladit UX, zastavte se na veletrhu Reshoper u stánku brněnské digitální agentury FEO. S jejím majitelem Martinem jsme si povídali o tom, co je při spolupráci s klientem důležité, a prozradil i to, co si pro návštěvníky veletrhu připravili.

Představíte vaši agenturu? Čemu se věnujete?

Jsme digitální agentura specializující se na tvorbu efektivních online kampaní, či strategií. Tvoříme e-shopy na míru a zaměřujeme se i na oblast UX/UI, protože uživatelský zážitek a přehlednost e-shopu je čím dál důležitější. Jsme tým profíků, naším cílem je maximalizace plnění očekávání a dosažení obchodních cílů našich klientů.

Naše portfolio zahrnuje širokou škálu spokojených zákazníků z různých segmentů podnikání. Při spolupráci považujeme za nejdůležitější partnerský vztah – nechceme být pouze „standardním“ dodavatelem služeb, agenturou, která vám spustí PPC kampaně, ale špičkovým partnerem, na kterého se můžete kdykoliv obrátit s jistotou, že vám nabídne pomocnou ruku.

Letos máte na Reshoperu poprvé stánek. Na co se mohou těšit návštěvníci veletrhu, když za vámi zavítají? A na co se na Reshoperu těšíte nejvíc vy?

Těšíme se na atmosféru Reshoperu jako takového, již několikrát jsme byli coby návštěvníci a vždy jsme si to užili. Považuji tuto akci za velmi povedenou a jsme rádi, že letos budeme její součástí. 

A na co se mohou návštěvníci těšit u nás? Na výbornou kávu, čepované pivo a možnost pobavit se o … čemkoliv. Na našem stánku budou specialisté jak na IT, marketing, tak UX/UI, takže věřím, že kdokoliv k nám zavítá, odejde spokojen (a dobře občerstven).

Registrujte si svou vstupenku na veletrh ZDARMA

Je něco, co vás v e-commerce poslední rok překvapilo?

Posledni roky byly obecně dost turbulentní. Od extrémně rychlého růstu za covidu, až po inflaci a vstup silných zahraničních hráčů. A právě poslední rok byl specifický v tom, jaký dopad na e-commerce měl vstup Allegra a poté Temu. Takže abych odpověděl na otázku – největším překvapením pro nás byla cena za inzerci – rostla poměrně rychle a nad naše očekávání.

Jaké chyby u e-shopů během praxe nejčastěji vidíte?

Často se stále setkáváme s tím, že e-shop nebo firma nemá správnou představu o svých USP a nedokáže je definovat. Že sice ví, kdo a co u nich nakupuje, ale neumí to přetavit v reálnou práci s webem / marketingem / cenotvorbou apod. V rámci partnerských přednášek se v 15.15 představí Radek Fojtík, náš Head of Marketing. 

V hlavní roli přednášky budou PPC kampaně a to, jak inovativně jste k nim přistoupili podle motta BACK-TO-BASIC. Na co se posluchači mohou těšit?

Asi bych neřekl inovativně, to není vhodné slovo. Při navázání spolupráce s firmou Zazitky.cz jsme viděli, že přesně vědí, co chtějí a jak toho chtějí dosáhnout. Hledali partnera, který jim vize pomůže realizovat a vnese do toho zase svůj pohled, ale bude to o vzájemné kooperaci. 

Specifická spolupráce s klientem je důvodem, proč na konci case study uvidíte pozitivnější čísla, než jsme si na začátku nastavili pro rok 2023. Těšit se můžete tedy na popis toho, jak jsme ke spolupráci přistoupili, co vše měl v režii klient a jaký to reálně mělo dopad. A myslím, že spousta e-shopů se v tom může najít.


© 2024 Reshoper s.r.o. | Obchodní podmínky | Cookies