Záznamy z konference Reshoper 2022

zpět na výpis článků

28.4.2022,

Jak se dá podnikat na trhu se 40 000 e-shopy, kde vám z jedné strany konkurují giganti a z druhé mikro e-shopy s minimálními náklady? Tématem letošní konference Reshoper bylo Jak s e-shopem uspět v tvrdé konkurenci a vy nyní máte možnost pořídit si záznamy všech přednášek. 

Máte možnost vybrat si jednotlivé přednášky podle vašeho zájmu, nebo zakupte zvýhodněně celý balík 9 přednášek a získejte přehled o aktuálním dění v e-commerce. 

Koupit balíček 9 videí za 1990 Kč

nebo

Vybrat 1 přednášku za 490 Kč

 
Pokud jste konferenci navštívili, dostanete přístup k videím zdarma. Podívejte se do mailu, přes který jste se registrovali a využijte možnost podívat se na záznam v pohodlí domova či kanceláře.
 

Konference Reshoper 2022, přednášející a obsah přednášek

O čem byly přednášky na konferenci Reshoper 2022? Přinášíme seznam řečníků a náplň přednášek.

 

Kde končí přesvědčivost, začíná manipulace

Ondřej Ilinčev, CRO a UX expert

  • Jak pracovat s tzv. dark patterns, tedy manipulativními prvky e-shopů? 
  • Jak fungují a kdy jsou pro zákazníka na hraně, že odejde bez objednávky?

 

Jak e-shop posunout na další level

Richard Mareček, Head of Brand Strategy 

  • Proč e-shop potřebuje získávat stále nové a nové zákazníky?
  • Jaká je úloha vašeho produktu?
  • Brand se musí zákazníkům neustále ukazovat, jinak příjemné vzpomínky a asociace zmizí.

 

Má Facebook reklama smysl v tvrdě konkurenčním prostředí? A jak na ni? 

Honza Bartoš, specialista na Facebook reklamu

  • Jak přistupovat k vyhodnocování FB kampaní a jak vnímat souvislosti.
  • Amatérské video natočené a sestříhané za pár minut sklidit větší úspěch než profi tvorba.
  • Jak najít influencera, který bude pro váš byznys přínos?

 

Kde shánět dobré marketéry a jak s nimi spolupracovat? 

Lukáš Pítra, marketingový stratég

  • Jaké otázky si položit, když hledáte schopného marketéra
  • Jaký má být člověk, který zapadne do týmu? 
  • Co konkrétního má vyřešit?
  • Proč nebagatelizovat red flags u pohovoru a proč neopomíjet potenciál žen vracejících se z mateřské

 

Jak překročit Rubikon a dobýt svět se svou první velkou brandovou kampaní

Radovan Andrej Grežo, reklamní kreativec

Tomáš Mrkvička, komunikační stratég

  • Jak přistupovat k brandové kampani jak ji pořádně plánovat

 

Isadore: brand kampaň, která obletěla svět a zařídila rekordní tržby

Juraj Pobjecký, Head of Brand Strategy

Co vystřelilo brand Isadore a přineslo tržby snů? Marketér roku 2021 Juraj Pobjecký přibližuje, co stojí za úspěchem slovenské firmy se zaměřením na cyklisty a jak prorazili ve vysoce konkurenčním prostředí. Jak k brandové reklamě přistupovali?

 

Zdravá konkurence versus nezdravé parazitování. Kde je hranice a kdy vzít na pomoc právo?

Petra Dolejšová, advokátka na volné noze

Petra v přednášce přibližuje nejčastější právní problémy, se kterými se e-shopy potýkají. Řeč bude o vykrádání fotek, textů nebo designu, ale také o navyšování nákladů na reklamu způsobeném chováním konkurence.

 

Příští nákup vašich zákazníků bude u konkurence. Udělejte s tím něco!

Radek Hrachovec, specialista na věrnostní programy

  • Zákazníci jsou vyznavači polygamního nakupování, 100% loajálního zákazníka nepotkáte. Jak s tímto zákaznickým chováním naložit a využít jej ve vlastní prospěch? 
  • Jak si sestavit mapu zákazníků a rozdělit investice do reklamy? A jak přistupovat k věrným zákazníkům?

 

Odlište se od konkurence. Jak z produktu udělat pecku na trhu?

Tomáš Török, byznys stratég

  • Co může být důvodem, že produkty e-shopu na trhu tak často zapadnou?
  • Proč u produktu hledat přidanou hodnotu 
  • Proč brát v potaz trendy (a které trendy to aktuálně jsou?)

 

Zajímá vás, jak se speakeři připravovali a jak o daných tématech přemýšlejí? Podívejte se také na rozhovory s řečníky konference Reshoper 2022.


Galerie:


© 2022 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies