Strategický rozvoj e‑shopu

29. ledna 2019 | PVA EXPO PRAHA

10:00 - 19:00

Do čeho se vyplatí investovat čas a peníze?

Chystáme odbornou konferenci pro všechny, kteří chtějí nad rozvojem svého internetového obchodu přemýšlet dlouhodobě a strategicky.

Do hloubky prozkoumáme témata, která rozhodují o úspěchu či krachu každého e-shopu – bez hloupostí, zaplacených přednášek a zbytečné vaty. Čeká vás například unikátní studie pricingu českých e-shopů, neotřelé pohledy na analytiku i projektové řízení nebo střízlivá analýza nových marketingových kanálů.

Seznamte se s řečníky konference

Jan Mayer

Jan Mayer - CEO Dataweps

Jak strategicky přistoupit k pricingu a vyhnout se zániku?

Životní cyklus kategorií e-commerce je založený na datech. Jde o extrémně konkurenční prostředí, kde je cenotvorba často klíčovým faktorem, který rozhoduje o úspěchu či zániku každého e-shopu. Jak s pricingem strategicky pracovat? Může pomoci automatizace? A jaké triky velkých hráčů byste měli zkopírovat, aby vás nespolkli?

Jindřich Fáborský

Jindřich Fáborský - Ředitel Marketing Festivalu

Vyplatí se adoptovat každou novinku v marketingu jako první?

Marketingové technologie se vyvíjí extrémním tempem a neustále přicházejí nové možnosti, jak oslovit zákazníky. Virtuální realita, tisíce marketingových nástrojů, nové inzertní kanály… Ale vyplatí se být u všeho první? Jindrova přednáška nabídne střízlivý a strategický pohled na toto téma ve vztahu k e-commerce.

Jan Kvasnička

Jan Kvasnička - UX Designer

Funkční projektové řízení pro e‑shop

Znáte to. Máme vše nastaveno správně, tlačí se do všech kanálů, ale úkoly se neplní, deadliny posouvají a kampaně lepíme na poslední chvíli. S tímto tématem se potýkají malé i velké internetové obchody, takže otázka je jasná: Jak tomu předejít? V Honzově přednášce prozkoumáme ověřené cesty, jak může projektové řízení pomoci úspěchu e-shopu.

Milan Šemelák

Milan Šemelák - Specialista na tvorbu značek a marketingových propozic

Váš e‑shop nikoho nezajímá

“Proč by se lidé vůbec měli zajímat o můj e-shop?”
Všichni víme, že dobrou značku netvoří jen logo a pár barev. Ale co s tím? Čeká vás provokativní přednáška orientovaná na tvorbu komunikační strategie bez nesmyslů a bezhlavé orientace na výkon. Součástí přednášky budou i ukázky e-commerce firem, které si dokázaly vybudovat silnou a samostatně fungující značku.

Dalibor Cicman

Dalibor Cicman - E‑commerce CEO

Business strategie pro konkurenceschopný e‑commerce projekt

Dalibor založil a řídí e-shop GymBeam, který aktuálně působí na 7 trzích CEE regionu, roste v trojciferných číslech a letos míří na celkovou tržbu až 1 miliardy korun. To vše bez jakékoli finanční pomoci zvenčí. Daliborova přednáška se zaměří na nastavení konkurenceschopného produktu, služeb a jejich obchodní strategii.

Radek Hudák

Radek Hudák - marketingový ředitel Shoptet

Rostoucí a úspešný vs. stagnující a krachující e‑shop. Co je odlišuje?

Nečekejte zázračný recept na úspěch. Očekávejte střízlivý pohled na data. Radek ukáže, jak s daty pracovat strategicky, na co se zaměřit a co naopak zbytečně nesledovat. Vše představí na anonymizovaných datech tisíců e-shopů a na několika případových studiích. Jak nejrychleji rostoucí e-shopy přistupují k SEO a k PPC reklamě? Jak se jejich přístupy liší od e-shopů, které stagnují? Jaké akce a slevy jim nejvíce fungují? A co naopak nemá smysl vymýšlet?

Petr Bureš

Petr Bureš - CTO uLab

Cena internetové reklamy roste. Jak se k tomu strategicky postavit?

Placené výkonnostní kanály jsou většinovým zdrojem obratu e-shopů. Rostoucí cena reklamy ale snižuje jejich ziskovost. Jak na to můžeme reagovat a co to pro nás dlouhodobě znamená? Petr na konkrétních příkladech e-shopů, které tento často existenční problém řešily, popíše příčiny a ukáže, jaké máme možnosti tomu strategicky předcházet.

Kristýna Křížová

Kristýna Křížová - CEO a majitelka e-shopu a kamenných prodejen Agátin svět

Jak ustát přechod z "krabicového e-shopu" na řešení na míru?

Kdy je v rozvoji e-shopu ten správný čas na strategické rozhodnutí o přechodu na řešení na míru? Které klíčové oblasti si musíte pohlídat? Co v žádném případě nesmíte podcenit, aby vás toto rozhodnutí skutečně v rozvoji e-shopu posunulo dál a nestáhlo naopak ke dnu? Kristýna se s vámi podělí o zkušenosti, které vám mohou ušetřit čas a starosti a třeba i dodat odvahu se do tohoto dobrodružství pustit.

Dva další řečníky brzy představíme.

Konferenčním dnem vás provede
moderátorka Lucie Macháčková.

moderátorka Lucie Macháčková

Vstupenka obsahuje:


vstup na konferenci

10 informacemi nabitých přednášek pro ty, kteří chtějí nad rozvojem svého e-shopu přemýšlet dlouhodobě a strategicky


bohaté občerstvení

teplá či studená kuchyně pro běžné strávníky i dietáře a dokonalá káva od Laura Coffee


vstup do Work & Relax zóny

prostor pro schůzky, wifi a připojení k elektřině


Stand up Factory night a večerní networking

zábavný večerní program pod taktovou komiků, kteří mají zároveň velmi barvité zkušenosti se světy marketingu a podnikání


Koupit vstupenku za 2.990 Kč

Nezaujala vás konference? Zastavte zdarma na veletrh nebo za našimi poradci.

Získat vstupenku zdarma

Redding Events s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 04180241, DIČ CZ04180241, info@reshoper.cz
© 2018 Redding Events s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies