Obsah, který jste neslyšeli ještě nikde jinde. Zjistili jsme, co dnes e-shopy trápí, a zpracovali unikátní témata, která vám pomohou předběhnout konkurenci.
Brunch, chlebíčky, dezerty, večeře a večerní tapas, káva od Laura coffee a výborné alko i nealko. Na Reshoperu hladovět nebudete.
Těšte se na networking, lahodné tapas, točené pivo a výborné víno - ten správný mix pro zábavu i získávání nových kontaktů.
Pro mnoho e-shopů se rok 2023 nesl ve znamení poklesu tržeb. Jak je tedy možné, že některé e-shopy vyrostly o desítky, stovky nebo tisíce procent? Co dělají jinak a jak se jim i v dnešní nepředvídatelné době daří mít více zákazníků, více vydělávat a budovat silnou značku? Jakou roli v tom hrají inovace a moderní technologie?
Tentokrát na pódiu představíme firmy, které se nebojí dělat změny a umí se rychle adaptovat. Ukážou vám, jaké kroky podnikly, aby navýšily svůj obrat i zisk. Poradí vám, jaké trendy (ne)sledovat a co byste měli udělat, abyste v roce 2024 patřili mezi vítěze. Mezi e-shopy, které se vezou na vlně růstu.
V unikátním výzkumu, který realizoval Shoptet v lednu 2024 na stovkách českých i slovenských e-shopů, přiblížíme, jaké výzvy na ně čekaly a co dělaly jinak internetové obchody, které rostly navzdory oslabené ekonomice. Co majitelé takových e-shopů považují za zdroj úspěchu? Co jim pomáhalo překonávat případnou slabší poptávku zákazníků a jaké strategie volili?
Barbora Votavová - Brand manager Knihobot
Jak se z prodeje knih z druhé ruky stal úspěšný byznys, který směle expanduje do Německa a Rakouska? Vážně nestačí odpověď, že re-commerce je trendy. Něco musíte dělat jinak, když se za dva roky dostanete ze 70 na 300 milionů a jste druhá nejhledanější knižní značka na trhu. Brand manažerka Knihobot.cz Bára prozradí, jak v tomhle odvětví dokázali uvést značku k životu a posouvat ji spolu s velikostí byznysu. Co si z tohohle příběhu může odnést třeba i malý a střední e-shop, když chce růst a prodrat se mezi leadery trhu? Má každý šanci najít si cestu k úspěchu?
Martin Anderko - Head of performance GymBeam
Že k expanzi nestačí přeložit produkty, stránky a zapnout performance kampaně, vám na konkrétním příkladě ukáže Martin. Co obnášel vstup GymBeam do Itálie, kde aktuálně dosáhli obratu 70 milionů? Dostanete odpovědi na nejpalčivější otázky tak, jak jsou. Jak nastavit tým a zodpovědnosti před a v průběhu expanze? Jakými kampaněmi začít a jak je vyhodnocovat? Aby to nebyl jeden velký průšvih, musíte si správně stanovit i cíle a rozpočet.
Václav Jelen - Lead Analyst & Co-Founder at MeasureDesign
Nucený přechod na GA4 přináší nové možnosti, jak s GA daty pracovat a díky tomu utvářet strategie pro svůj byznys. Projdeme si konkrétní reporty týkající se chování zákazníků, retence nebo legálního měření veškeré návštěvnosti bez ohledu na cookie lištu. Uvidíte, jak pomocí GA4 a Google Cloud technologií výrazně zlepšit výkon digitálních kampaní, a to při stejných mediálních investicích. Bez toho se neobejde nikdo, kdo to s analytikou a růstem e-shopu myslí vážně.
Michala Gregorová - Head of communications Miton
Co myslíte, má každý e-shop možnost stát se miláčkem médií? Pomáhá PR podnikání, nebo jde jen o drahou aktivitu pro velké značky? To, jak hledat svou unikátnost, kterou doopravdy ocení zákazníci i média, prozradí na základě svých vlastních zkušeností Míša z Mitonu. S komunikací pomáhala značkám, jako Rohlík, Mall a spoustě dalších, takže praktické ukázky nebudou chybět.
Michal Presse - exCMO Skinners & founder Niftyminds.cz
„Dělejte influencer marketing!“ - to slyšíte na konferencích. Ale už vám nikdo neřekne, jestli je to cesta právě pro vás, jak si máte stanovit cíle a očekávání, ani kdy a proč začít spolupráci s influencery globálně. Podíváme se, jakou cestu ušli v desítkách zemí ve Skinners. Proč influencer nemá být jen novodobý Horst Fuchs s reklamními kódy, ale parťák ve tvorbě obsahu a tak trochu i ambasador, se kterým porostete? Naučíte se i to, jak obsah vytvořený influencery dlouhodobě používat v komunikaci.
Kateřina Boušková si od divadelních prken prošla dlouhou cestu přes moderaci komorních setkání, vedení diskuzí, prací v rádiu až po moderování velkých konferencí a událostí celosvětových rozměrů. Moderuje pro společnosti Google, Air Bank, Oriflame, Dove nebo TedX talk. V tomto roce spouští svůj pořad na Reflex.cz a vlastní podcast Principy těla. Navštívit ji můžete také na jógových lekcích, které vede, nebo s ní posedět u ginu s tonicem.
9 informacemi nabitých přednášek pro ty, kteří chtějí nad rozvojem svého e‑shopu přemýšlet dlouhodobě a strategicky
teplá či studená kuchyně pro běžné strávníky i dietáře a dokonalá káva od Laura Coffee
wifi a připojení k elektřině
večeře, drobné tapas, pivo, víno a pohodová atmosféra
V ceně vstupenky je také vstup na veletrh a do Reshoper poradenské zóny.
5.917 Kč s DPH
*Počet účastníků konference je omezen na 400 osob.
© 2024 Reshoper s.r.o. | Obchodní podmínky | Cookies