Konference

Na vlně růstu

15. května 2024, PVA EXPO PRAHA, 11:00 - 23:00

Koupit vstupenku

Co vás čeká

9 UNIKÁTNÍCH PŘEDNÁŠEK

Obsah, který jste neslyšeli ještě nikde jinde. Zjistili jsme, co dnes e-shopy trápí, a zpracovali unikátní témata, která vám pomohou předběhnout konkurenci.

CHUTNÝ
CATERING

Brunch, chlebíčky, dezerty, večeře a večerní tapas, káva od Laura coffee a výborné alko i nealko. Na Reshoperu hladovět nebudete.

VEČERNÍ
AFTERPÁRTY

Těšte se na networking, lahodné tapas, točené pivo a výborné víno - ten správný mix pro zábavu i získávání nových kontaktů.


NA VLNĚ RŮSTU

Doveďte e-shop k úspěchu
i v nepředvídatelné době

Pro mnoho e-shopů se rok 2023 nesl ve znamení poklesu tržeb. Jak je tedy možné, že některé e-shopy vyrostly o desítky, stovky nebo tisíce procent? Co dělají jinak a jak se jim i v dnešní nepředvídatelné době daří mít více zákazníků, více vydělávat a budovat silnou značku? Jakou roli v tom hrají inovace a moderní technologie?

Tentokrát na pódiu představíme firmy, které se nebojí dělat změny a umí se rychle adaptovat. Ukážou vám, jaké kroky podnikly, aby navýšily svůj obrat i zisk. Poradí vám, jaké trendy (ne)sledovat a co byste měli udělat, abyste v roce 2024 patřili mezi vítěze. Mezi e-shopy, které se vezou na vlně růstu.

Program


ÚVODNÍ SLOVO: JAK E-SHOPY HODNOTÍ ROK 2023?

V unikátním výzkumu, který realizoval Shoptet v lednu 2024 na stovkách českých i slovenských e-shopů, přiblížíme, jaké výzvy na ně čekaly a co dělaly jinak internetové obchody, které rostly navzdory oslabené ekonomice. Co majitelé takových e-shopů považují za zdroj úspěchu? Co jim pomáhalo překonávat případnou slabší poptávku zákazníků a jaké strategie volili?

konference-mrena

Ivo Mrena
CMO Shoptet

konference-vavruskova

Zlata Vavrušková
CCO Shoptet


Z VYSMÍVANÉHO REBELA ZÁSADNÍM HRÁČEM TRHU. JAK SE DOSTAT MEZI TOP 3 ZNAČKY

Barbora Votavová - Brand manager Knihobot

Jak se z prodeje knih z druhé ruky stal úspěšný byznys, který směle expanduje do Německa a Rakouska? Vážně nestačí odpověď, že re-commerce je trendy. Něco musíte dělat jinak, když se za dva roky dostanete ze 70 na 300 milionů a jste druhá nejhledanější knižní značka na trhu. Brand manažerka Knihobot.cz Bára prozradí, jak v tomhle odvětví dokázali uvést značku k životu a posouvat ji spolu s velikostí byznysu. Co si z tohohle příběhu může odnést třeba i malý a střední e-shop, když chce růst a prodrat se mezi leadery trhu? Má každý šanci najít si cestu k úspěchu?


Z NULY NA 70 MILIONŮ ZA JEDEN ROK. ITALSKÁ KUCHAŘKA EXPANZE V PODÁNÍ GYMBEAM

Martin Anderko - Head of performance GymBeam

Že k expanzi nestačí přeložit produkty, stránky a zapnout performance kampaně, vám na konkrétním příkladě ukáže Martin. Co obnášel vstup GymBeam do Itálie, kde aktuálně dosáhli obratu 70 milionů? Dostanete odpovědi na nejpalčivější otázky tak, jak jsou. Jak nastavit tým a zodpovědnosti před a v průběhu expanze? Jakými kampaněmi začít a jak je vyhodnocovat? Aby to nebyl jeden velký průšvih, musíte si správně stanovit i cíle a rozpočet.


GA4 NEJSOU STRAŠÁK, ALE PŘÍLEŽITOST. PRAKTICKÉ POSTUPY, KDYŽ CHCETE VYDĚLÁVAT VÍCE, ALE UTRÁCET STEJNĚ

Václav Jelen - Lead Analyst & Co-Founder at MeasureDesign

Nucený přechod na GA4 přináší nové možnosti, jak s GA daty pracovat a díky tomu utvářet strategie pro svůj byznys. Projdeme si konkrétní reporty týkající se chování zákazníků, retence nebo legálního měření veškeré návštěvnosti bez ohledu na cookie lištu. Uvidíte, jak pomocí GA4 a Google Cloud technologií výrazně zlepšit výkon digitálních kampaní, a to při stejných mediálních investicích. Bez toho se neobejde nikdo, kdo to s analytikou a růstem e-shopu myslí vážně.


Co spojuje úspešné značky jako jsou Knihobot, Rohlík, Qerko, Glami či Startupjobs? Umění komunikovat se zákazníky i médii

Michala Gregorová - Head of communications Miton

Co myslíte, má každý e-shop možnost stát se miláčkem médií? Pomáhá PR podnikání, nebo jde jen o drahou aktivitu pro velké značky? To, jak hledat svou unikátnost, kterou doopravdy ocení zákazníci i média, prozradí na základě svých vlastních zkušeností Míša z Mitonu. S komunikací pomáhala značkám, jako Rohlík, Mall a spoustě dalších, takže praktické ukázky nebudou chybět.


GLOBÁLNÍ INFLUENCER MARKETING Z ČESKA. JAK NEMÍT DRAHÉ REKLAMNÍ PANÁKY, ALE TVŮRCE, SE KTERÝMI BUDETE RŮST

Michal Presse - exCMO Skinners & founder Niftyminds.cz

„Dělejte influencer marketing!“ - to slyšíte na konferencích. Ale už vám nikdo neřekne, jestli je to cesta právě pro vás, jak si máte stanovit cíle a očekávání, ani kdy a proč začít spolupráci s influencery globálně. Podíváme se, jakou cestu ušli v desítkách zemí ve Skinners. Proč influencer nemá být jen novodobý Horst Fuchs s reklamními kódy, ale parťák ve tvorbě obsahu a tak trochu i ambasador, se kterým porostete? Naučíte se i to, jak obsah vytvořený influencery dlouhodobě používat v komunikaci.

Konferencí vás provede moderátorka

Kateřina Boušková

Kateřina Boušková si od divadelních prken prošla dlouhou cestu přes moderaci komorních setkání, vedení diskuzí, prací v rádiu až po moderování velkých konferencí a událostí celosvětových rozměrů. Moderuje pro společnosti Google, Air Bank, Oriflame, Dove nebo TedX talk. V tomto roce spouští svůj pořad na Reflex.cz a vlastní podcast Principy těla. Navštívit ji můžete také na jógových lekcích, které vede, nebo s ní posedět u ginu s tonicem.

Vstupenka obsahuje:


vstup na konferenci

9 informacemi nabitých přednášek pro ty, kteří chtějí nad rozvojem svého e‑shopu přemýšlet dlouhodobě a strategicky


chutný catering

teplá či studená kuchyně pro běžné strávníky i dietáře a dokonalá káva od Laura Coffee


místo pro práci a schůzky

wifi a připojení k elektřině


večerní program a networking

večeře, drobné tapas, pivo, víno a pohodová atmosféra


V ceně vstupenky je také vstup na veletrh a do Reshoper poradenské zóny.

4.890 Kč*

5.917 Kč s DPH

Koupit vstupenku

*Počet účastníků konference je omezen na 400 osob.

© 2024 Reshoper s.r.o. | Obchodní podmínky | Cookies