Strategický rozvoj e‑shopu

29. ledna 2019 | PVA EXPO PRAHA

10:00 - 19:00

Do čeho se vyplatí investovat čas a peníze?

Chystáme odbornou konferenci pro všechny, kteří chtějí nad rozvojem svého internetového obchodu přemýšlet dlouhodobě a strategicky.

Do hloubky prozkoumáme témata, která rozhodují o úspěchu či krachu každého e-shopu – bez hloupostí, zaplacených přednášek a zbytečné vaty. Čeká vás například unikátní studie pricingu českých e-shopů, neotřelé pohledy na analytiku i projektové řízení nebo střízlivá analýza nových marketingových kanálů.

Seznamte se s řečníky konference

Jan Mayer

Jan Mayer - CEO Dataweps

Jak strategicky přistoupit k pricingu a vyhnout se zániku?

Životní cyklus kategorií e-commerce je založený na datech. Jde o extrémně konkurenční prostředí, kde je cenotvorba často klíčovým faktorem, který rozhoduje o úspěchu či zániku každého e-shopu. Jak s pricingem strategicky pracovat? Může pomoci automatizace? A jaké triky velkých hráčů byste měli zkopírovat, aby vás nespolkli?

Jindřich Fáborský

Jindřich Fáborský - Ředitel Marketing Festivalu

Vyplatí se adoptovat každou novinku v marketingu jako první?

Marketingové technologie se vyvíjí extrémním tempem a neustále přicházejí nové možnosti, jak oslovit zákazníky. Virtuální realita, tisíce marketingových nástrojů, nové inzertní kanály… Ale vyplatí se být u všeho první? Jindrova přednáška nabídne střízlivý a strategický pohled na toto téma ve vztahu k e-commerce.

Jan Kvasnička

Jan Kvasnička - UX Designer

Funkční projektové řízení pro e‑shop

Znáte to. Máme vše nastaveno správně, tlačí se do všech kanálů, ale úkoly se neplní, deadliny posouvají a kampaně lepíme na poslední chvíli. S tímto tématem se potýkají malé i velké internetové obchody, takže otázka je jasná: Jak tomu předejít? V Honzově přednášce prozkoumáme ověřené cesty, jak může projektové řízení pomoci úspěchu e-shopu.

Milan Šemelák

Milan Šemelák - Specialista na tvorbu značek a marketingových propozic

Váš e‑shop nikoho nezajímá

“Proč by se lidé vůbec měli zajímat o můj e-shop?”
Všichni víme, že dobrou značku netvoří jen logo a pár barev. Ale co s tím? Čeká vás provokativní přednáška orientovaná na tvorbu komunikační strategie bez nesmyslů a bezhlavé orientace na výkon. Součástí přednášky budou i ukázky e-commerce firem, které si dokázaly vybudovat silnou a samostatně fungující značku.

Dalibor Cicman

Dalibor Cicman - E‑commerce CEO

Business strategie pro konkurenceschopný e‑commerce projekt

Dalibor založil a řídí e-shop GymBeam, který aktuálně působí na 7 trzích CEE regionu, roste v trojciferných číslech a letos míří na celkovou tržbu až 1 miliardy korun. To vše bez jakékoli finanční pomoci zvenčí. Daliborova přednáška se zaměří na nastavení konkurenceschopného produktu, služeb a jejich obchodní strategii.

Tři další řečníky ještě představíme.

Vstupenka obsahuje:


Užitečné přednášky, které jinde neuslyšíte

Celodenní bohaté občerstvení

Večerní program pod taktovkou skvělých stand-up komiků

Koupit vstupenku za 2.990 Kč

Zajímá vás, o čem byla konference na předchozím ročníku?

Line-up roku 2018

Redding Events s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 04180241, DIČ CZ04180241, info@reshoper.cz
© 2018 Redding Events s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies