Založili jste si e-shop? Jste markeťák s několika lety praxe? Nebo pracujete pro zavedenou značku? Ať je vaše denní agenda jakákoli, na letošním Reshoperu si každý z vás může program poskládat podle sebe a přijít si přesně pro takové know how, jaké potřebuje.
Kde načerpat nejlepší inspiraci pro blížící se vánoční e-shopařskou sezonu? Přece na Reshoperu 2025! Přijďte si 4. září užít skvělý networking na Výstaviště v pražských Holešovicích. Máme pro vás itinerář, jak si z Reshoperu odnést maximum, ať jste začínající, pokročilý e-shopař, nebo markeťák, který sleduje nejnovější dění v e-commerce.
Co řeším: Vybírám vhodné obalové materiály, zajímají mě nabídky platebních bran, ale i nástroje, které mi pomohou automatizovat práci v e-shopu nebo třeba odesílat e-maily. Potřebuju rady i kolem účetnictví.
Tipy, kam zajít pro odpovědi: na veletrhu najdete více než 100 vystavovatelů, stavte se třeba u stánků topobaly.cz, Igepa, Ecomail, Leadhub nebo u TPA Group.
Co řeším: Mám řadu otázek k reklamě (na facebooku, ale i jinde), všeobecným obchodním podmínkám nebo ohledně značky e-shopu.
Tipy, kam zajít pro odpovědi: V Poradenské zóně dostanete zdarma odpovědi na konkrétní byznysové otázky A budou tu opravdové špičky: Honza Bartoš, Petra Stupková nebo Juraj Pobjecký.
Rádi byste posbírali informace od zkušených e-shopařů? Přijďte si poslechnout ty, kteří už mají pár let podnikání za sebou a vyrostli z one (wo)man show a mají úspěšný byznys – buď se stavte k CEOs stolkům, nebo zajděte do VIP zóny, kde probíhají roundtables, debaty v úzkém kruhu s odborníky. Zaujmout by vás mohl roundtable From zero to hero.
Co řeším: V e-shopu narážím na řadu konkrétních situací, které třeba brzdí můj rozvoj, hledám cesty k automatizaci nebo efektivnějšímu zapojení AI. Moje práce už není o balení zásilek, ale řeším už i nábor lidí, manažerské věci jako strategické a finanční plánování nebo expanzi a práci na značce. Moje velké téma je i rozpočet a analytika.
V 10.15 na Shoptet Stage vystoupí jeden z největších českých expertů na brand, Karel Novotný. Na přednášce probere, co znamená značka v digitálním prostředí a jak právě značka může e-shopu pomoci k tomu být méně závislým na drahé reklamě. (místo konání Shoptet Stage, pavilon B, vstup zdarma je součástí základní vstupenky)
Rozpočty, cash flow a reálné zkušenosti z e-shopu. O tom bude přednáška Marketingový forecast jako klíč k profitu nebo dokonce záchraně firmy, tak si v 11.45 najděte židli u Shoptet Stage. Od Radka Hudáka se dozvíte, jak na marketingový forecast a hlavně jak zvládnout situaci, kdy se plán neplní, i když lidé v týmu dělají spoustu věcí, ale bez efektu? (místo konání Shoptet Stage, pavilon B, vstup zdarma je součástí základní vstupenky)
Z veletrhu a EXPO části zamířím do VIP zóny na roundtables! Dostanu rady od expertů, co mají zkušenosti v komunikaci se zákazníky ve stovkách e-shopů, pracují pro značky jako Bonami, Decathlon, ale i bude i prostor ptát se e-shopařů, kteří už za sebou mají kus cesty a dokážou říct, co by třeba udělali jinak. Vyberte si jeden z 8 roundtables! Tipy pro vás:
Další konkurenční výhoda? Prozákaznické chování - Lukáš Pítra CX, David Labanič Konopný táta, Jan Černý Decathlon
Expanze vašeho byznysu: Ano, či ne? - Petr Bureš (marketingové strategie), Klára Borlová (e-shop Little Shoes, přečtěte si její příběh), Antonín Štětina (e-shop Kulina)
V online marketingu se pohybuji už pár let (nebo jsem nováček). Při rychlosti e-commerce světa je to vlastně jedno, vzdělávat se musíme všichni. Stačí, když se řekne AI, Google Overviews. Jak tyhle novinky ovlivňují naši práci a výsledky, a kde nám mohou reálně pomoci? Ať žijí automatizace! Tyhle Reshoper přednášky a roundtables by neměly minout právě vás:
Vtrhly koncem května i do Česka a na Slovensko. Možná jste na webu zaznamenali propad organické návštěvnosti, nebo řešíte, co AI Overviews přinesou e-shopům, tak si přijďte poslechnout SEO experta Pavla Ungra. Na přednášce AI Overviews: konec klikání v SEO ukáže, jak rozpoznat, kdy nám AI bere návštěvnost a kdy naopak může pomoct. A hlavně, poradí, jak psát odpovědi ve formátu, který se do Overview „propíše“. Tak na viděnou v 9.30 na Reshoper Stage (pavilon E, vstup zdarma součástí základní vstupenky)
Víte, že bez AI vás předběhne konkurence, zároveň ale ve firmě pořád tak trochu tápete, kde začít, čemu se věnovat, aby to nebyla ztráta času...případně přemýšlíte, s čím vším vám ve firmě může pomoci? A zároveň si říkáte, jestli už ten boom není přehnaný? Pořiďte si lístek na roundtable AI do každého byznysu a přijďte si poslechnout, jak s AI pracuje Rohlík a jak Seznam či projekty Ruslana Skopala. To bude inspirace, která posune i váš byznys!
Automatizace usnadní procesy každému e-shopu. Jak na ně? A neuvrhne nás do závislosti na technice a nulové flexibility? Odpovědi přinesou na roundtable Automatizace - strategické rozhodnutí úspěšných firem Branislav Blaškovič, Lukáš Nejedlý a Ján Fréhar.
A protože nejlepší networking se dělá na parties, na Reshoperu si užijete rovnou dvě. Večer před hlavní akcí proběhne warm-up party v Kolektor café (3. 9. Dukelských Hrdinů 530/47, Praha Holešovice) a na programu bude FuckUp night diskuze moderovaná Tomášem Törökem.
Po Reshoperu 4. 9. se pak stejně jako loni přesuneme do Terminálu Karlín (venue pod pivovarem Dva kohouti). Těšte se na neomezenou konzumaci lokálního piva, vína i prosecca. Taky čerstvé langoše, řemeslné hranolky a tapas až do půlnoci.
Letos si můžete koupit samostatnou vstupenku přímo na Afterparty, i když se chystáte třeba jen na veletrh nebo jste vystavovatelé.
Letos vás bude po celou dobu akce provázet aplikace Eventee!
Propojte se, chatujte, domluvte si schůzky nebo si sestavte vlastní program!
1. Stáhněte si aplikaci pro iOS nebo Android, případně rovnou naskenujte QR kód.
2. Otevřete tento odkaz, kterým si otevřete Reshoper událost v Eventee.
3. Vyplňte si svůj profil a můžete začít!
© 2025 Reshoper s.r.o. | Obchodní podmínky | Cookies