Poradenská zóna

Máte dotaz nebo problém, který neumíte sami vyřešit? Nechce se vám platit tisíce za odborné konzultace? Přijďte se zdarma poradit s Reshoper poradci. Proberou s vámi problémy, které potřebujete překonat, a poradí vám, na které vystavovatele se obrátit.

Poradci vám budou zdarma k dispozici po celou dobu konání akce.

Zdeněk Dvořák - Linkbuilder

Linkbuilding pro e‑shopy

Zdeněk se odkazům věnuje profesionálně od roku 2010. Zkušenosti má s malými i obřími weby, o linkbuildingu pravidelně píše. Baví ho hledat nápady, jak získat odkazy, které nemůže mít každý. Těší se, že na Reshoperu pomůže i vám.

Martin Matějka - SEO konzultant

SEO (nejen) pro e‑shopy

Martin se začal věnovat SEO v roce 2004 a vydržel u něj do dneška. Zná tedy všechny taje a zákoutí této marketingové disciplíny a rád se o své zkušenosti dělí jak na svém blogu či konzultačních obědech, tak i v rámci Reshoperu. Mezi jeho klienty patří největší hráči ve svých oborech, není tedy divu, že má zkušeností na rozdávání.

Karel Rujzl - PPC specialista a marketingový konzultant na volné noze

PPC pro e‑shopy

Karel se na volné noze věnuje marketingovým konzultacím a správě PPC pro střední a velké e‑shopy. Kampaně se snaží co nejvíce automatizovat. Školí a přednáší. Poradí vám, jak dostat z vašich PPC kampaní co nejvíce, jak si ohlídat agenturu a jak vyhodnocovat kampaně. Přidá cenné tipy, jak si tvorbu a správu kampaní co nejvíce zjednodušit.

Jirka Chomát - Podnikatel změn a konzultant e‑commerce

Marketing a podnikání na internetu obecně

Podnikatel změn a konzultant — dvacet let se pohybuje v e‑commerce a nyní pomáhá firmám s podnikáním na internetu. V úzké spolupráci se svými klienty navrhuje a realizuje změny byznysu, digitálních produktů, designu služeb, značek i marketingové strategie. Protože měnit se je potřeba pořád. Imrvére.

Honza Kvasnička - UX Designér

Zvyšování výkonu e‑shopů

Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Je znám pro svůj důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. Bude mít pro vás připraveny ukázky a vzory, které můžete hned další den využít v praxi. Honza v poradenské zóně nebude úplně celou dobu, protože současně přednáší na konferenci.

Michal Hanych - CEO SimpleTax & SimpleLaw

High-level právo a daně

Michal je zároveň advokát i daňový poradce. Podnikání ho baví víc než poradenství samotné a klientům radí tak, aby to jejich prosperovalo. Vlastní daňově-poradenskou společnost SimpleTax a je partner advokátní kanceláře SimpleLaw. Drží úzkou oborovou specializaci a jeho klienti jsou pouze z oblasti digitálního podnikání. Radí ve strategických obchodních věcech, akvizicích, sporech, exitech a v mezinárodním zdanění. Nebojí se řešit problémy spojené s novými technologiemi a chápe, že realita je jiná než psané právo.

Lukas Mehnert - CMO v Smartlook

Marketingové nástroje

Lukas je původem z Berlína, začínal jako správce sítě, ale už léta se naplno věnuje pouze online marketingu. Do onlinu se dostal v roce 2006 jako webmaster, vystřídal několik dalších pozic a poté se přesunul do brněnského Kentica. Momentálně působí jako CMO pro analytický nástroj Smartlook, který používají zákazníci ve více než 90 zemích. Miluje všechny online marketingové nástroje a taktiky, které posouvají byznys dál, a přestože stále považuje PPCčka za špičkový marketingový kanál, rád experimentuje i s novými možnostmi. Minulý rok oslavil svých prvních 100 millionů korun utracených v B2B i B2C online kampaních.

Petra Stupková - Advokátka v Legitas

Ochrana značky, švarcsystém a problémy se zaměstnanci

Petra zcela propadla právu v onlinu a e‑commerce. Pomáhá klientům ustát růst na trhu, při kterém se musí vyrovnat s řadou právních překážek. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v online marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v PPC reklamě nebo třeba na sociálních sítích. Chápe, že práce s lidmi v e‑commerce je velmi specifická a proto se intenzivně věnuje nastavení spolupráce s freelancery a rizikům švarcsystému. Můžete s ní probrat vše od správně napsaného inzerátu až po výpovědi. Zastavte se pro radu, užitečné checklisty a vzorové smlouvy.

Pavel Pola - E‑mailingový nadšenec v Etnetera Activate

Chytrý e‑mailing pro e‑shopy

Pavel pomáhá velkým i menším klientům s řešením jejich e‑mailových kampaní. Jeho cílem je snížit objem “spamu", které e‑shopy denně chrlí na své zákazníky formou necílených a nepersonalizovaných kampaní. Stará se o to, aby jejich e‑mailové kampaně přinášely požadované výsledky. Jeho oblíbeným výrokem je “nedoručený e‑mail neprodá” a proto se s ním můžete pobavit například o tom, jestli vůbec vaše e‑maily dorazí do schránek příjemců.

Michal Krutiš - Specialista na online strategie

Marketingová strategie pro e‑shop

Michal pomáhá klientům s definováním cílových skupin, hlavního sdělení, pilířů značky. Tvoří marketingové strategie pro e-shopy, B2B i B2C firmy. Pomáhá jim také nastavit procesy, nabrat lidi, vyhodnotit KPI. Probrat s ním můžete stanovování prioritních úkolů v marketingovém plánu. Začínal jako SEO konzultant v roce 2003, založil H1.cz a řídil marketing několika firem. Založil projekt MarketingMapy.com.

Petra Dolejšová - eLegal advokátní kancelář

Autorská práva, nekalá soutěž a ochrana osobních údajů

Petra se specializuje na právo v oblasti marketingu, médií, GDPR a autorských práv. Právo umí klientům i účastníkům mnoha jejích školení podat zajímavě, lidsky a srozumitelně. Za svou praxi už proškolila tisíce začínajících i zkušených podnikatelů a umí prakticky poradit, jak si nastavit e-shop, abyste neměli těžkou hlavu z autorských práv, nekalé soutěže nebo osobních údajů.

Andrea Pavelcová - eLegal advokátní kancelář

Reklamační proces a smlouvy s influencery

Andrea přešla ze SEO agentury do advokacie a v eLegal se věnuje spotřebitelskému právu a právu influencer marketingu. Klientům pomáhá nastavit obchodní podmínky e-shopů, reklamační proces a celý web tak, aby ČOIka při kontrolách nevytáhla žádné kostlivce ze skříně. V rámci marketingu zase řeší vztahy a smlouvy s influencery, které firmy zapojují do svých kampaní.

Reshoper s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 04180241, DIČ CZ04180241, info@reshoper.cz
© 2019 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies