25. října 2019 19:00 - 23:00 Opero, Praha

#1 Meetup: NOVÁ ÉRA RETAILU

Nová éra retailu.

Na poli e-commerce probíhá velká spousta změn. Někteří retaileři hledají nové způsoby, jak monetizovat svůj online obchod, jiní si zkoušejí vytvořit marketplace a do cesty se jim staví noví soutěžitelé a více či méně očekávané překážky. Do této rovnice patří i značky, pro které je stále těžší se v novém ekosystému vyznat a rozhodnout se, na kterých platformách jim dává smysl nyní i v budoucnu prodávat. Jak se v nové éře retailu vyznat a jakým směrem se s vlastní společností vydat?

Lídři v oděvním, obuvnickém i nábytkářském průmyslu oboru se s vámi podělí o své názory, strategie a plány. Dozvíte se například

  • s jakými problémy se dnes potýkají
  • zda a jak plánují v budoucnosti monetizovat své e-shopy
  • zda jsou pro ně Sponsored Product Ads aktuálním tématem
  • na jakých trzích a jakých platformách prodávají a proč, a jak to vidí v budoucnu
  • zda je ohrozí přicházející marketplace trend
  • nebo jak se plánují postavit k příchodu Amazonu na trh

Díky komornímu formátu akce a dvěma panelovým diskuzím budeme mít dostatek prostoru odpovědět na otázky, které si retaileři a značky dnes pokládají. Nebojte se zapojit do diskuze.

Program bude v angličtině.


Program

19:00 Registrace & welcome drink

19:40 Úvodní slovo

19:45 Andreas Reiffen & Honza Mayer:
Jak bude vypadat budoucnost retailu?

Andreas Reiffen, expert na poli (nejen) výkonnostního marketingu, si na pódium pozve Honzu Mayera, aby na tuto otázku společně zkusili odpovědět. Pohodlně se usaďte a náležitě si zahajující patnáctiminutovku užijte.

20:00 Panelová diskuze, 1. část:
Retail na pranýři. S jakými výzvami se dnes retaileři potýkají?

20:30 přestávka

20:45 Panelová diskuze, 2. část:
Retail na pranýři. S jakými výzvami se dnes retaileři a značky potýkají?

21:15 závěrečné slovo

21:20 čas pro networking či sklenku dobrého vína

23:00 konec akce

Hosté:

reference-udan

Raluca Radu
Country Manager at ANSWEAR

Raluca je country manažerkou pro rumunskou divizi ANSWEAR. Během své 14 leté praxe v byznysu a v online marketingu nasbírala zkušenosti, které nyní uplatňuje jako konzultantka online strategií, a pomáhá mnoha společnostem s rozvojem byznysu. Raluca také spoluorganizuje GPeC - e-commerce event v Rumunsku.

reference-udan

Lukáš Burda
Global Brand Manager at Footshop

Lukáš působí jako Global Brand Manager pro Footshop, lídra na trhu s teniskami v Česku a na Slovensku (kromě toho také nejúspěšnějšího českého e-shopu na Instagramu).

reference-udan

Pavel Vopařil
CEO at Bonami

Pavel je CEO Bonami a venture partner ve skupině Miton, jejíž součástí se stal loni v létě poté, co vedl miliardový prodej Slevomatu, tedy největší exit v historii skupiny. Zastával manažerské pozice v McKinsey & Co, Economia publishing house či různorodé finanční role v USA.

reference-udan

Radim Roženek
Online sales manager at TESCOMA

Radim pro společnost TESCOMA pracuje již více než 15 let. Je zodpovědný za rozvoj oddělení zastřešujícího vývoj a správu webových aplikací, online obchod i performance marketing. Koordinuje také projekty související s online obchody zahraničních poboček (Slovensko, Polsko, Německo, Portugalsko).

Moderátor

Andreas Reiffen
CEO at crealytics

Andreas Reiffen je expert na poli výkonnostního marketingu, který před 11 lety založil společnost crealytics. Ta nyní z New Yorku, Londýna, Berlína a Passau spravuje kampaně firmám jako ASOS, Harrods, Food Locker nebo Decathlon. V současné době se zabývá a také přednáší zejména o budoucnosti retailu a proto vás právě on provede panelovými diskuzemi jako moderátor.

Networking v prostorách pražského Opera

Na MeetUpu se potkáme v komorním duchu. Zázemí nám poskytne Opero, prostor s úžasnou atmosférou v historickém centru Prahy. Těšte se na intenzivní setkání s českými i zahraničními hosty. Nepropásněte možnost popovídat si s nimi u sklenky vína - na terase nebo v útulném foyer.

Vstupenka obsahuje:


vstup na MeetUp

večerní program s lídry české i zahraniční scény


bohaté občerstvení

welcome drink, bohatý studený i sladký raut, káva, domácí limonády a neomezená konzumace piva i a francouzských vín


visačka

Reshoper visačka se jménem a společností, a spousta příležitostí k networkingu


Vzhledem k omezené kapacitě prostor nabídneme pouze 120 vstupenek pro veřejnost.

Koupit vstupenku za 1 990 Kč

Partner akce

Reshoper s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 04180241, DIČ CZ04180241, info@reshoper.cz
© 2019 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies