pavilon B - Shoptet stage
Jak vypadá česká e-commerce v roce 2025? Co řeší e-shopy a co očekávají zákazníci? Jak se proměňuje chování nakupujících, jak roste konkurence a kam míří současné trendy? Honza se společně s Karlem podívají na vývoj trhu, klíčové výzvy i směr, kterým se e-commerce ubírá.
pavilon E - Reshoper stage
Pavel Ungr - Heavy-duty SEO
AI Overviews od Googlu raketově rostou a srážejí míru prokliku na první organický výsledek. Pavel se ve své přednášce podívá na to, jak se bortí naše představy o SEO a co nás čeká. Ukáže, jak rozpoznat, kdy nám AI bere návštěvnost a kdy naopak může pomoct. A hlavně ukáže, jak psát odpovědi ve formátu, který se do Overview „propíše“ a mnohé další... Stručně, prakticky, bez žargonu!
pavilon B - Shoptet stage
Karel Novotný - founder BRAND.FAMILY
Po šťavnatých letech spoléhání na performance marketing nastává doba, kdy i e-shopy musí začít přemýšlet jako značky. Karel ve své přednášce ukáže, proč konverze nejsou všechno, co znamená značka v digitálním prostředí, a jak se i díky ní daří být méně závislými na drahé reklamě. Prakticky, srozumitelně, bez buzzwordů. Protože… Brand je Mrkev!
pavilon E - Reshoper stage
Oliver Jakubík - Brand Consultant
Aktivní budování osobní a zaměstnavatelské značky dnes patří mezi klíčové pilíře úspěšných společností v každém segmentu, včetně světa e‑commerce. Společně se s Oliverem podíváme na 5 důvodů a 5 principů, jak podpořit úspěch firmy prostřednictvím personal & employer brandingu.
pavilon B - Shoptet stage
Radek Hudák - CMO Růžový slon
Plán se neplní, lidé dělají spoustu věcí ale bez efektu, na konci roku nás čeká záporná Ebitda místo růstu. Růst se po covidu zastavil! To byla situace z léta roku 2024. Jak z toho ven?
Radek nám ve své prezentaci ukáže, jak díky pečlivému finančnímu plánování, kdy jeho srdcem byl marketingový forecast, během půl roku otočili čísla do pozitivních a opět nastartovali růst.
pavilon E - Reshoper stage
Náklady na PPC rostou, konkurence v e-commerce houstne a možnosti remarketingu jsou čím dál omezenější. Jak v tomhle prostředí vydělat dost i na budování značky, když vaše marže nejsou zrovna zlatý důl?
V přednášce Adama a Lukáše si ukážeme, proč je SEO dlouhodobě nejstabilnější kanál a jak může přinést nejen výkon, ale i peníze na brandové aktivity. Na příkladu JabkoLevně ilustrujeme, jak jde i v nízkomaržovém segmentu dokázat pomocí SEO růst a současně si uvolnit ruce pro investice do brandu.
pavilon B - Shoptet stage
Radka Vaculíková - CEO Fabini
Jak vybrat ty správné tvůrce, nastavit jasná očekávání a dosáhnout měřitelných výsledků? Radka v této přednášce ukáže příklady kampaní, které přinesly nejen dosah, ale i skutečný obchodní přínos. Podělíme se o zkušenosti z úspěchů i slepých uliček a ukážeme, proč je práce s daty klíčem k dlouhodobému růstu.
pavilon E - Reshoper stage
Juraj Fehervari - CEO Be Lenka & Barebarics
Juraj odhalí zákulisí budování globálně úspěšného e-commerce byznysu. Značky Be Lenka a Barebarics se dnes prodávají do více než 80 zemí a firma staví svou další strategii na třech klíčových kontinentech. Juraj se podělí o konkrétní zkušenosti se škálováním firmy – od výběru vhodných trhů, přes financování expanze, přizpůsobení produktů lokálním potřebám, až po zásadní přebudování interních procesů, systémů a týmu, které takový růst umožňují. Dozvíte se, jak si správně stanovit cíle, jak řídit expanzi ziskově a co všechno obnáší reálný přechod z lokálního prodejce na globálního hráče.
pavilon B - Shoptet stage
Jan Jelínek - CMO Alensa
Může to znít kontroverzně, ale data z Alensy to potvrzují: klíčem k udržitelnému růstu není zběsilé nabírání nových zákazníků, ale především péče o ty stávající. Přednáška se zaměří na klíčové metriky – RFM, NPS a CSAT – a ukáže, jak se díky využití AI staly hlavním kompasem pro strategická rozhodnutí v Alense.
pavilon E - Reshoper stage
Petr Miklík - CMO Goldea
Ponákupní péče je klíčová. Rozhoduje o tom, zda se zákazník vrátí a s radostí vás doporučí, nebo dá příště přednost konkurenci. Petr Miklík, který čerpal zkušenosti z vedoucí pozice v e-shopu Grizly a nyní působí v e-shopu Goldea, ve své přednášce představí konkrétní tipy a postupy, jak vztah se zákazníkem posílit a proměnit ho v dlouhodobou konkurenční výhodu. Nečekejte teorii, ale praxi, kterou sám denně žije.
Letos vás bude po celou dobu akce provázet aplikace Eventee!
Propojte se, chatujte, domluvte si schůzky nebo si sestavte vlastní program!
1. Stáhněte si aplikaci pro iOS nebo Android, případně rovnou naskenujte QR kód.
2. Otevřete tento odkaz, kterým si otevřete Reshoper událost v Eventee.
3. Vyplňte si svůj profil a můžete začít!
© 2025 Reshoper s.r.o. | Obchodní podmínky | Cookies