Přednášky

Letos jsme pro vás připravili něco speciálního – pečlivě jsme vybrali řečníky, kteří se věnují tématům, která vás opravdu zajímají. Uslyšíte konkrétní příběhy od předních osobností české a slovenské e-commerce až po majitele úspěšných e-shopů, kteří se podělí o svoje cesty a know-how, zkušenosti z praxe a řešení skutečných problémů, které vás pálí.

A co je nejlepší? Všechny přednášky můžete navštívit zdarma v rámci Základní vstupenky.

NA JAKÉ PŘEDNÁŠKY
SE MŮŽETE TĚŠIT?

8:45-9:15

pavilon B - Shoptet stage

Pod pokličkou české e-commerce 2025

Jak vypadá česká e-commerce v roce 2025? Co řeší e-shopy a co očekávají zákazníci? Jak se proměňuje chování nakupujících, jak roste konkurence a kam míří současné trendy? Honza se společně s Karlem podívají na vývoj trhu, klíčové výzvy i směr, kterým se e-commerce ubírá.

konference-mrena

Jan Hospodka
COO/CFO Shoptet

prednasky-parizek

Karel Pařízek
B2B Marketing Lead Heureka

9:30-10:00

pavilon E - Reshoper stage

AI Overviews: konec klikání v SEO

Pavel Ungr - Heavy-duty SEO

AI Overviews od Googlu raketově rostou a srážejí míru prokliku na první organický výsledek. Pavel se ve své přednášce podívá na to, jak se bortí naše představy o SEO a co nás čeká. Ukáže, jak rozpoznat, kdy nám AI bere návštěvnost a kdy naopak může pomoct. A hlavně ukáže, jak psát odpovědi ve formátu, který se do Overview „propíše“ a mnohé další... Stručně, prakticky, bez žargonu!

10:15-10:45

pavilon B - Shoptet stage

Branding v e-commerce: odlišit se & spol.

Karel Novotný - founder BRAND.FAMILY

Po šťavnatých letech spoléhání na performance marketing nastává doba, kdy i e-shopy musí začít přemýšlet jako značky. Karel ve své přednášce ukáže, proč konverze nejsou všechno, co znamená značka v digitálním prostředí, a jak se i díky ní daří být méně závislými na drahé reklamě. Prakticky, srozumitelně, bez buzzwordů. Protože… Brand je Mrkev!

11:00-11:30

pavilon E - Reshoper stage

Personal & Employer Branding v e-commerce

Oliver Jakubík - Brand Consultant

Aktivní budování osobní a zaměstnavatelské značky dnes patří mezi klíčové pilíře úspěšných společností v každém segmentu, včetně světa e‑commerce. Společně se s Oliverem podíváme na 5 důvodů a 5 principů, jak podpořit úspěch firmy prostřednictvím personal & employer brandingu.

11:45-12:30

pavilon B - Shoptet stage

Marketingový forecast jako klíč k profitu nebo dokonce záchraně firmy

Radek Hudák - CMO Růžový slon

Plán se neplní, lidé dělají spoustu věcí ale bez efektu, na konci roku nás čeká záporná Ebitda místo růstu. Růst se po covidu zastavil! To byla situace z léta roku 2024. Jak z toho ven?
Radek nám ve své prezentaci ukáže, jak díky pečlivému finančnímu plánování, kdy jeho srdcem byl marketingový forecast, během půl roku otočili čísla do pozitivních a opět nastartovali růst.

12:45-13:30

pavilon E - Reshoper stage

Jak SEO pomáhá vydělat na brand i když máte nízkomaržový byznys

Náklady na PPC rostou, konkurence v e-commerce houstne a možnosti remarketingu jsou čím dál omezenější. Jak v tomhle prostředí vydělat dost i na budování značky, když vaše marže nejsou zrovna zlatý důl?
V přednášce Adama a Lukáše si ukážeme, proč je SEO dlouhodobě nejstabilnější kanál a jak může přinést nejen výkon, ale i peníze na brandové aktivity. Na příkladu JabkoLevně ilustrujeme, jak jde i v nízkomaržovém segmentu dokázat pomocí SEO růst a současně si uvolnit ruce pro investice do brandu.

prednasky-borik

Adam Bórik
majitel JabkoLevně

prednasky-smola

Lukáš Smola
Effectix

13:45-14:30

pavilon B - Shoptet stage

Práce s influencery: jsou motorem růstu nebo se jejich přínos nadhodnocuje?

Radka Vaculíková - CEO Fabini

Jak vybrat ty správné tvůrce, nastavit jasná očekávání a dosáhnout měřitelných výsledků? Radka v této přednášce ukáže příklady kampaní, které přinesly nejen dosah, ale i skutečný obchodní přínos. Podělíme se o zkušenosti z úspěchů i slepých uliček a ukážeme, proč je práce s daty klíčem k dlouhodobému růstu.

14:45-15:30

pavilon E - Reshoper stage

Vstup na nové trhy - jak řídit ziskový byznys v zahraničí a na co si dát pozor?

Juraj Fehervari - CEO Be Lenka & Barebarics

Juraj odhalí zákulisí budování globálně úspěšného e-commerce byznysu. Značky Be Lenka a Barebarics se dnes prodávají do více než 80 zemí a firma staví svou další strategii na třech klíčových kontinentech. Juraj se podělí o konkrétní zkušenosti se škálováním firmy – od výběru vhodných trhů, přes financování expanze, přizpůsobení produktů lokálním potřebám, až po zásadní přebudování interních procesů, systémů a týmu, které takový růst umožňují. Dozvíte se, jak si správně stanovit cíle, jak řídit expanzi ziskově a co všechno obnáší reálný přechod z lokálního prodejce na globálního hráče.

15:45-16:30

pavilon B - Shoptet stage

Retence před akvizicí: jak Alensa staví byznys na datech a loajalitě zákazníků

Jan Jelínek - CMO Alensa

Může to znít kontroverzně, ale data z Alensy to potvrzují: klíčem k udržitelnému růstu není zběsilé nabírání nových zákazníků, ale především péče o ty stávající. Přednáška se zaměří na klíčové metriky – RFM, NPS a CSAT – a ukáže, jak se díky využití AI staly hlavním kompasem pro strategická rozhodnutí v Alense.

16:45-17:30

pavilon E - Reshoper stage

Goldea: Ponákupní péče jako tajná zbraň e-shopu

Petr Miklík - CMO Goldea

Ponákupní péče je klíčová. Rozhoduje o tom, zda se zákazník vrátí a s radostí vás doporučí, nebo dá příště přednost konkurenci. Petr Miklík, který čerpal zkušenosti z vedoucí pozice v e-shopu Grizly a nyní působí v e-shopu Goldea, ve své přednášce představí konkrétní tipy a postupy, jak vztah se zákazníkem posílit a proměnit ho v dlouhodobou konkurenční výhodu. Nečekejte teorii, ale praxi, kterou sám denně žije.

Networkujte s Eventee

Letos vás bude po celou dobu akce provázet aplikace Eventee!
Propojte se, chatujte, domluvte si schůzky nebo si sestavte vlastní program!

Jak na to?

1. Stáhněte si aplikaci pro iOS nebo Android, případně rovnou naskenujte QR kód.

2. Otevřete tento odkaz, kterým si otevřete Reshoper událost v Eventee.

3. Vyplňte si svůj profil a můžete začít!

© 2025 Reshoper s.r.o. | Obchodní podmínky | Cookies