Partnerský program

Letos opět otevřeme partnerskou stage v prostorách veletržní haly! Navštívit ji můžete zdarma v rámci Základní vstupenky. Na pódiu se vám představí vystavovatelé s produktovými novinkami či s případovými studiemi. Partnerský program je sponzorovaný a obsah přednášek je výhradně dílem prezentujících firem.

13. dubna 2022 | PVA EXPO PRAHA | 8:00 - 18:00

Nemohli jste se zúčastnit? Podívejte se na videa z přednášek.

Videa 2022

NA JAKÉ PŘEDNÁŠKY SE MŮŽETE TĚŠIT?

8:15 - 8:35

B2B e‑commerce: Jak na digitalizaci velkoobchodu

Martin Sokol, Head of Sales oXyShop

E‑commerce hraje v B2B rok od roku významnější roli. Jak tento trend využít na maximum a správně do něj naskočit? Vše začíná u správné e‑commerce strategie. Nejen velkoobchodní, ale i výrobní firmy hledají cestu, jak maximalizovat efektivitu tohoto prodejního kanálu, transformovat své služby do on-line prostředí, zvýšit prodeje a zlepšit zákaznickou zkušenost. V přednášce se podíváme na základní kroky a strategie vedoucí k vybudování B2B portálu. Porovnáme rozdíly a příležitosti s B2C e‑shopy a představíme zajímavé trendy ve velkoobchodu.

8:45 - 9:05

Všední den nevšedního Alexe – chatbota a voicebota v zákaznické péči

Marek Mikuš, obchodní ředitel IPEX a.s.

O novém kolegovi na zákaznické podpoře bude mluvit Marek Mikuš. Co všechno zažije Alex, chatbot a voicebot na zákaznické podpoře, a jak pomůže zákazníkům například s dohledáním objednávky, reklamací či novou objednávkou? IPEX díky svým nástrojům pomáhá firmám zlepšovat a zefektivňovat zákaznickou péči nejen v oblasti e‑commerce.

9:15 - 9:45

Jak mít více dokončených plateb na vašem e‑shopu?

Jakub Ouhrabka, CEO ComGate

Platba kartou se stala standardem. Jak si stojí platební metody jako odložená platba, úvěr, PSD2 platby, QR kódy, kryptoměny a další? Jak zvolit správný mix právě pro váš e‑shop?

9:55 - 10:15

Jak si stojí lokální e‑shopy ve světové konkurenci?

David Cikánek, Business Sales Executive Expando

Velký průzkum výsledků českých a slovenských prodejců na místních i světových marketplaces. Co tržiště tuzemským prodejcům dávají a co berou? Kdo našel mezi marketplaces spojence a kdo živí svého nepřítele? Žádné domněnky, jen data.

10:25 - 10:55

Jak na logistiku, abyste v ní získali konkurenční výhodu (case study)

Max Kovář, CLO Skladon

Ke každému e‑shopu neodmyslitelně patří logistika. A je to právě její kvalita, která výrazně promlouvá do zákaznické zkušenosti nebo hodnot vašich zákazníků. Jak to ale vypadá v momentě, kdy se logistiku rozhodnete plně outsourcovat? Poslechněte si reálné a na datech postavené příklady velkého a rychle rostoucího klienta.

11:05 - 11:25

Svěřte logistiku e‑shopu profesionálům a svůj čas investujte do toho, v čem jste nejlepší

Libor Hudeček, CEO Mailstep

Důležitost a význam marketplaces roste a kvalita služby je pro internetová tržiště klíčový faktor. Prezentace na marketplace otevírá e‑shopům nové možnosti, současně ale klade velké nároky na kvalitu a komplexitu logistického servisu. Mailstep nabízí all‑in řešení logistiky při prodeji přes internetová tržiště.

11:35 - 12:05

Jak úspěšně prodávat na online tržištích. Tipy a triky na příkladu Kaufland Global Marketplace

Miroslava Birešová, Sales manager Kaufland Global Marketplace

Naučte se, jak fungují online marketplaces, jak prostřednictvím těchto kanálů můžete úspěšně prodávat a co všechno pro zvýšení vašich prodejů udělat. Miroslava z Kaufland Global Marketplace vám ukáže tipy a triky pro online tržiště, konkrétně z Kaufland Global Marketplace. Samozřejmě bude prostor pro individuální dotazy. Nenechte si tuto příležitost ujít!

12:15 - 12:35

Kreativa aneb „konkrétní zadání nemáme, necháme se překvapit“

Daniela Kántorová, idea maker Effectix

Proč je kreativa důležitým prvkem v reklamě a jak vlastně vzniká? Jakou roli hraje v reklamě? Pokud máte stále pochyby o důležitosti kreativity, nechte se provést světem kreativců. Ukážu vám život kreativce tak, jak ho neznáte.

12:45 - 13:05

Jak může e‑shop znásobit online prodeje a přitom ušetřit náklady a čas? Snadno a rychle! Nevěříte?

Radek Klouda, CEO, BaseLinker ČR & SK

Ukážeme vám jak na to. Bez IT, včetně konkrétních case studies. BaseLinker pomáhá svým 15 000+ e‑commerce klientům například zvýšit obrat v průměru o více než 70 %, 10x rychleji zveřejňovat nabídky, trávit o 90 % méně času na fakturacích a tisku etiket, ale také balit zásilky 2x rychleji a mít o 70 % méně chyb v odesílání. Unikátní BaseLinker řešení otevírá pro české e‑shopy 500+ napojení na české a zahraniční tržiště, srovnávače, zásilkové i fakturační služby, sklady, a to na jednom místě, propojené a plně automatizované s vaším e‑shopem.

13:15 - 13:45

Jak pomocí AI zvýšit výkon e‑commerce o 15 %

Jan Černý, Zakladatel Databreakers

Zjistěte, jak pomocí Boosteru mít e‑shop, který ví, co zákazník chce. Inspirujte zákazníky k novým nákupům a spokojenému zážitku z nakupování. Booster je personalizace, která v reálném čase vybírá produkty na všechna místa na webu a tvoří miliony unikátních nabídek každému přímo na míru. Každý váš zákazník je unikátní, váš e‑shop by měl být také.

13:55 - 14:15

(R)evoluce e‑shopů na míru

Daniel Hrouzek, Head of Sales Shoptet

Nevíte, jestli je krabicové řešení pro váš e‑shop dostatečné? Řešení na míru se naopak zdá příliš nákladné? Shoptet Premium si svým modelem bere to nejlepší z obou, přičemž pokrývá všechny potřeby trhu. Skrze zpřístupněné API, vlastní design a nadstandardní servis pro klienty přináší revoluci na trhu s e‑shopy.

14:15 - 14:35 Obědová pauza

14:35 - 14:55

Automatizovaný, optimalizovaný a kontrolovaný plán rozvozů objednávek

Tomáš Pajonk, Jednatel SolverTech

3x3 mini případové studie o moderním dispečinku. Seznam dodáků, tužka a papír, Mapy.cz, či dokonce Excel? Takto primitivně přeci neplánujete! Moderní manager má na všechno appku! Ale stačí to? Dobře zvládnuté plánování rozvozů zdaleka není hlavně o kousku SW v mobilu řidiče. Zajímá vás, jak tuhle oblast řeší velcí hráči? Či spíše ti menší? Rád vás provedu celým procesem na příkladech z praxe. Jaké jsou vstupy, co dělají dispečeři, co naopak dělat nemusí. Jak komunikují o dodávce se zákazníky. Co vidí řidiči a jak jsou kontrolováni. Mnoho online prodejců rozvozy řeší, každý je svým způsobem jedinečný. Dobře zvládnutý rozvoz může být vaše zásadní konkurenční výhoda.

15:05 - 15:25

3E v logistice: Efektivita, Elasticita, Ekologie

Martin Marek, Group COO, CEO CZ&SK, DoDo Czech

Aby byla last mile logistika kvalitní službou, která nebrzdí e‑commerce a nechává po sobě co nejmenší ekologickou stopu, musí mít tři důležitá E. Efektivita služby závisí na data-driven přístupu a dobré přípravě. Elasticita vyžaduje dynamické škálování a schopnost předvídat různé situace. Ekologický provoz zahrnuje kromě udržitelných pohonů vozidel také alternativní možnosti dopravy, zejména ve městech. Zjistěte, jak implementovat 3E i do vaší poslední míle.

15:35 - 16:05

Fulfillment s využitím automatizace a robotizace logistiky pro e‑commerce

Ivan Richtár, CEO Dextrum Fulfillment, a.s.

Plné zajištění logistických procesů e‑commerce: od příjmu a expedice zboží až po řešení reverzní logistiky pomáhá středním i malým e‑shopům expandovat. Kdy je pravý čas uvažovat o fulfillmentu? Jaké jsou výhody, úspory a případná rizika? Dozvíte se, jak pomocí fulfillmentu posunout business e‑shopu a profitovat ze zajištění těchto služeb. Poznáte i trendy v oblasti automatizace a robotizace a dozvíte se, proč je fulfillment s využitím inovativních technologií nejlepší volbou pro optimalizaci logistických procesů.

16:15 - 16:45

Jak s e‑shopem úspěšně expandovat do zahraničí?

Martin Šulc, Country Manager, Makes you local

Podíváme se na příklady společností, které uspěly v zahraničí. Jak toho dosáhly? Vysvětlíme, co znamená lokalizace pro nový trh a které části mohou být problematické. Krok po kroku si projdeme schéma, jak spustit e‑shop v nové zemi za 4 týdny. Ukážeme, které 3 věci by se při expanzi neměly podceňovat. Před i po prezentaci jsme připraveni zodpovědět individuální dotazy na našem stánku.

16:55 - 17:25

D2C: Direct to change aneb Nejen o přímé cestě k zákazníkovi

Eva Čejková, Founder and CEO Testuj.to

Pokud chcete dobře vycházet se zákazníky, je potřeba získat si jejich důvěru – tzv. brand trust. Ukážeme vám, jak je v nákupním procesu zákazníka důvěra ve značku klíčová, a provedeme vás způsoby, jak lze brand trust stavět například pomocí kvalitních recenzí a zapojení komunity. Dotkneme se také tématu blížící se směrnice EU v oblasti ochrany spotřebitele, která pro všechny hráče e‑commerce přinese změny v získávání recenzí.

17:25 - 17:45

Logistické inovace, které vám pomohou udržet si náskok před konkurencí

Logistické inovace, díky kterým můžete předběhnout konkurenci. Jak využít logistiku, abyste prodali víc než konkurence? V čem spočívá tajemství 5hvězdičkové recenze od klienta? Jak růst a expandovat na zahraničních trzích? Jak rozšířit zásoby bez investic? Odpověď získáte od Webshippy, nejinovativnější outsourcové logistické společnosti v regionu.

partnerska-paal

Katalin Paal
Country Manager Webshippy

partnerska-perenyi

András Perényi
Co-Founder & CEO at Webshippy

© 2022 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies